خدمات اداری

تعداد بازدید:۶۱۷

نام و نام خانوادگی مسئول: منوچهر رجایی

مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس حسابداری

سمت اداری: مسئول خدمات اداری شبکه

شماره تماس: 04532137663

 

اسامی پرسنل:

مهدی معبودی – کارشناس خدمات اداری و امور رفاهی

شرح وظایف:

 

خدمات اداری:

  • ایجاد فضای مناسب برای مشارکت کلیه کارکنان در تصمیم گیری ها از طریق ارائه پیشنهادات سازنده در راستای تحقق اهداف شبکه
  • افزایش کیفیت و کمیت خدمات واحد برحسب وظایف قانونی محوله
  • ایجاد برنامه های ابتکاری و جدید در زمینه های فعالیت های شبکه
  • جلب رضایت مراجعین از خدمات و فعالیت های شبکه
  • کوتاه نمودن مسیرهای انجام کار در جهت ارائه خدمات مناسب به ارباب رجوع و حذف فعالیت های غیر موثر
  • تهیه فرآیندهای امور اداری
  • تهیه و تنظیم تابلوی مشخصات وظایف کارکنان
  • ابداع روش های جدید جهت ارائه خدمت برای افزایش رضایت مندی مراجعین
  • اصلاح و بهبود مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل های کاری، ساختار سازمانی، گردش کار و نظام تصمیم گیری
  • اجرای اطلاع رسانی مناسب به مراجعین در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق تنظیم بروشور و توزیع بین ارباب رجوع و مخاطبان، کتاب راهنما و یا نصب در تابلوی راهنما در مبادی ورودی و در معرض دید مراجعان و...
  • بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روش های انجام کار در جهت تسهیل ارائه خدمات به مراجعین، نصب نام و نام خانوادگی عوامل متصدی انجام کار، پست سازمانی و رئوس وظایف اصلی کارکنان در محل استقرار آنان
  • نظرخواهی از مراجعین از نحوه ارائه خدمات توسط واحدهای شبکه
  • ایجاد ساز و کارهای لازم جهت تشویق کارکنانی که موجبات رضایت خدمت گیرندگان را فراهم آورده اند و برخورد با کارکنان خاطی
  • نظرسنجی سالانه از مراجعین در ارتباط با رضایت مندی آنان از واحدهای شبکه در ارائه خدمات
  • شرکت در جلسات مربوط به انجام امور استقرار نظام های مدیریتی
  • ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
  • ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
  • پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
  • انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود
  • صدور ژتون و گواهی رستوران
  • صدور اسناد سه و شش امضایی
  • ثبت و صدور گواهی برای زباله های عفونی
  • ثبت و صدور گواهی برای قبوض خدماتی
  • تنظیم برنامه نظافت ماهانه برای ستاد شبکه، فوریت و اردیموسی نظارت بر حسن انجام کار
  • رسیدگی به نامه هاب اعلام خرابی یا تعمیر
  • بایگانی نامه های خدمات اداری و امور رفاهی
  • رسیدگی به شارژ مجدد سالانه کپسول های آتش نشانی ستاد شبکه و مراکز و خانه های بهداشت تابعه

 

امور رفاهی:

 

  • اجرای دستور العمل ها و بخشنامه های صادره در زمینه خدمات رفاهی کارکنان
  • انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارکنان
  • انجام امور انواع وام های اعطائی، تسهیلات خرید لوازم خانگی، ضروری، کمک هزینه های کارکنان
  • انجام امور مربوط به مسافرت های سیاحتی و زیارتی کارکنان
  • انجام امور مربوط به دانش آموزان ممتاز 
  • تهیه بانک های اطلاعاتی رفاهی
  • افزایش رضایت و انگیزه در کارکنان و بهبود امور رفاهی کارکنان
  • تهیه گزارش از مشکلات، فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به رئیس امور اداری
  • ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
  • ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان
  • پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
  • تهیه و تنظیم لیست حق لباس، جیره غیر نقدی، روز کارمند و ...
  • ارسال مشخصات و کارنامه دانش آموزان ممتاز کارکنان شبکه و مراکز و خانه های بهداشت تابعه
  • انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود
آخرین ویرایش۲۱ آذر ۱۴۰۰