خدمات اداری
نام و نام خانوادگی مسئول: منوچهر رجایی
مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس حسابداری
سمت اداری: مسئول خدمات اداری شبکه
شماره تماس: 04532137663
اسامی پرسنل:
مهدی معبودی – کارشناس خدمات اداری و امور رفاهی
شرح وظایف:
خدمات اداری:
- ایجاد فضای مناسب برای مشارکت کلیه کارکنان در تصمیم گیری ها از طریق ارائه پیشنهادات سازنده در راستای تحقق اهداف شبکه
- افزایش کیفیت و کمیت خدمات واحد برحسب وظایف قانونی محوله
- ایجاد برنامه های ابتکاری و جدید در زمینه های فعالیت های شبکه
- جلب رضایت مراجعین از خدمات و فعالیت های شبکه
- کوتاه نمودن مسیرهای انجام کار در جهت ارائه خدمات مناسب به ارباب رجوع و حذف فعالیت های غیر موثر
- تهیه فرآیندهای امور اداری
- تهیه و تنظیم تابلوی مشخصات وظایف کارکنان
- ابداع روش های جدید جهت ارائه خدمت برای افزایش رضایت مندی مراجعین
- اصلاح و بهبود مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل های کاری، ساختار سازمانی، گردش کار و نظام تصمیم گیری
- اجرای اطلاع رسانی مناسب به مراجعین در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق تنظیم بروشور و توزیع بین ارباب رجوع و مخاطبان، کتاب راهنما و یا نصب در تابلوی راهنما در مبادی ورودی و در معرض دید مراجعان و...
- بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روش های انجام کار در جهت تسهیل ارائه خدمات به مراجعین، نصب نام و نام خانوادگی عوامل متصدی انجام کار، پست سازمانی و رئوس وظایف اصلی کارکنان در محل استقرار آنان
- نظرخواهی از مراجعین از نحوه ارائه خدمات توسط واحدهای شبکه
- ایجاد ساز و کارهای لازم جهت تشویق کارکنانی که موجبات رضایت خدمت گیرندگان را فراهم آورده اند و برخورد با کارکنان خاطی
- نظرسنجی سالانه از مراجعین در ارتباط با رضایت مندی آنان از واحدهای شبکه در ارائه خدمات
- شرکت در جلسات مربوط به انجام امور استقرار نظام های مدیریتی
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
- ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
- پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
- انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود
- صدور ژتون و گواهی رستوران
- صدور اسناد سه و شش امضایی
- ثبت و صدور گواهی برای زباله های عفونی
- ثبت و صدور گواهی برای قبوض خدماتی
- تنظیم برنامه نظافت ماهانه برای ستاد شبکه، فوریت و اردیموسی نظارت بر حسن انجام کار
- رسیدگی به نامه هاب اعلام خرابی یا تعمیر
- بایگانی نامه های خدمات اداری و امور رفاهی
- رسیدگی به شارژ مجدد سالانه کپسول های آتش نشانی ستاد شبکه و مراکز و خانه های بهداشت تابعه
امور رفاهی:
- اجرای دستور العمل ها و بخشنامه های صادره در زمینه خدمات رفاهی کارکنان
- انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارکنان
- انجام امور انواع وام های اعطائی، تسهیلات خرید لوازم خانگی، ضروری، کمک هزینه های کارکنان
- انجام امور مربوط به مسافرت های سیاحتی و زیارتی کارکنان
- انجام امور مربوط به دانش آموزان ممتاز
- تهیه بانک های اطلاعاتی رفاهی
- افزایش رضایت و انگیزه در کارکنان و بهبود امور رفاهی کارکنان
- تهیه گزارش از مشکلات، فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به رئیس امور اداری
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
- ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان
- پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
- تهیه و تنظیم لیست حق لباس، جیره غیر نقدی، روز کارمند و ...
- ارسال مشخصات و کارنامه دانش آموزان ممتاز کارکنان شبکه و مراکز و خانه های بهداشت تابعه
- انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود