کارگزینی

تعداد بازدید:۹۳۳

نام و نام خانوادگی مسئول: منوچهر رجایی

مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس حسابداری

سمت اداری: رئیس امور اداری شبکه

شماره تماس: 04532137663 

اسامی پرسنل:

ساجد موسی زاده – کارشناس کارگزینی

                   وحید محبی – کارشناس کارگزینی

شرح وظایف:

  • برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
  • تشکیل پرونده برای کلیه کارکنان
  • صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع و تبدیل وضعیت طبق مقررات
  • صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و مقررات مربوط 
  • انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت، بازنشستگی، فوت)
  • اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر
  • مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  • انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده، ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس، تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
  • تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
  • نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
  • پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
  • تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی شبکه جهت پرداخت
  • ثبت مرخصی های (استحقاقی، استعلاجی و ...) پرسنل بصورت روزانه در سیستم
  • پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
  • بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات ذیربط
  • نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان 
  • تهیه و تحویل کلیه معرفی نامه ها و سایر مکاتبات پرسنلی مجاز، به پرسنل ذیربط
  • انجام هماهنگی های لازم با کارکنان به منظور برگزاری جلسات عمومی و خاص اعلام شده از سوی مدیر اداری
  • مراجعه به ادارات کار، تامین اجتماعی و ...  به منظور حضور در جلسات یا تحویل و دریافت نامه­ها و ابلاغیه­ها
  • دقت و مراقبت مستمر در نگهداری اسناد و مدارک و مکاتبات پرسنلی با رعایت اصل محرمانه بودن کلیه اطلاعات پرسنلی
  • بایگانی کلیه مکاتبات و مدارک پرسنلی در پرونده پرسنل ذیربط یا سایر پرونده ها براساس نظر مدیر اداری
  • پیگیری جهت صدور بیمه نامه های مورد نیاز اداره از طریق شرکت بیمه طرف قرارداد
  • تهیه گزارش تیم سلامت
  • تهیه و تنظیم عیدی پرسنل

انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق

 

آخرین ویرایش۲۱ آذر ۱۴۰۰